chceme nadále zdokonalovat způsob vzdělávání v naší škole, a proto jsme
chtěli znát Tvůj názor na naši školu. Byli jsme rádi, že sis
našel(a) chvíli na vyplnění tohoto dotazníku. Děkujeme za čas
a snahu. Za pedagogické pracovníky školy Mgr. Helena Vývodová
– V dotazníku jste zakroužkovali známku, kterou byste dali naší škole: 1 = výborný (ano), 5 = nedostatečný (ne), ? = nedokáži se k problematice vyjádřit.
Výsledky dotazníku – 1.stupeň
- Můj rozvrh hodin mi vyhovuje?……………………………………………………….1,8
- Vyhovuje mi nabídka zájmových kroužků ?……………………………………….1,52
- Bere učitel ohled na slabší žáky?……………………………………………………….1,65
- Učitelé chtějí, abychom učivu rozuměli, nejenom se učili nazpaměť? ….1,54
- Domácí příprava na vyučování mi netrvá dlouho?……………………………….1,68
- Mám pocit, že učitelům na mně záleží, že mi pomáhají?………………………1,73
- Někdy pracujeme ve skupinách, společně řešíme problémy?…………………1,71
- Učitel se věnuje všem žákům ve třídě, nikoho nevynechává?………………..1,72
- Nebojím se zeptat učitele, když něčemu nerozumím, když mi něco není jasné?…1,76
- Mohu učiteli sdělit svůj názor, diskutovat s ním? ……………………….2,53
- Přestupky proti školnímu řádu (vyrušování při hodině, zapomínání pomůcek, nekázeň o přestávkách) jsou dostatečně přísně trestány?………………………………………………..2,3
- Při hodině se často používají učební pomůcky, počítače apod.?…………….2,14
- Jsem spokojen(a) s kolektivem mé třídy?……………………………………………2,15
- Ve škole se cítím bezpečně? …………………………………………….1,75
- Líbí se mi moje třída, naše škola? ……………………………………….1,54
Výsledky dotazníku – 2.stupeň
- Můj rozvrh hodin mi vyhovuje?………………………………………………………….2,5
- Vyhovuje mi nabídka zájmových kroužků ? ………………………………2,5
- Bere učitel ohled na slabší žáky?…………………………………………………………2,01
- Učitelé chtějí, abychom učivu rozuměli, nejenom se učili nazpaměť? …..1,8
- Domácí příprava na vyučování mi netrvá dlouho?…………………………………2,3
- Mám pocit, že učitelům na mně záleží, že mi pomáhají?…………………………1,9
- Někdy pracujeme ve skupinách, společně řešíme problémy? ………………2,1
- Učitel se věnuje všem žákům ve třídě, nikoho nevynechává?…………………..1,6
- Nebojím se zeptat učitele, když něčemu nerozumím, když mi něco není jasné?…2,5
- Mohu učiteli sdělit svůj názor, diskutovat s ním?………………………………………….2,5
- Přestupky proti školnímu řádu (vyrušování při hodině, zapomínání pomůcek, nekázeň o přestávkách) jsou dostatečně přísně trestány?……………………………………………………1,9
- Při hodině se často používají učební pomůcky, počítače apod.?………………..2,5
- Jsem spokojen(a) s kolektivem mé třídy?……………………………………………….1,7
- Ve škole se cítím bezpečně? ……………………………………………….1,8
- Líbí se mi moje třída, naše škola? ………………………………………….2,2